петък, 8 януари 2016 г.

Weleda Хидратираща Емулсия С Ирис

За нормална и комбинирана кожа


Преди време в дрогерия Лили при покупка на продукти получих талон с отстъпка -20% на продукти Weleda. Реших да се възползвам, тъй като съм чувала положителни мнения за марката, а и имах нужда от нов крем за лице. 
Weleda е сертифицирана био козметика. Притежава международен сертификат NATRUE. 

За моя радост тази зима не ми е толкова суха кожата на лицето и не стига чак до белене и опъване.
След обстойно разглеждане на асортимента се спрях на хидратираща емулсия с ирис за нормална и комбинирана кожа. По описание продукта е с  лека хидратираща формула. Защитава от дехидратация и възпалителни процеси и отлага стареенето. В случай, че кожата е склонна към несъвършенства и пъпки, тази грижа постепенно изглажда релефа на лицето и му придава свежест. Осигурява отлична основа за грим.
Съставки: екстракт от корен на ирис германика, невен, масло от жожоба, хамамелис, пчелен восък.


Кремът е в тубичка с винтова капачка с картонена опаковка. Към него има и картонче със характеристиките на продукта от едната страна, а от другата има списък с останалите серии продукти за лице. Количеството крем е 30мл. Тубичката е удобна за употреба, тъй като лесно се изкарва нужното количество продукт без да се бърка в него, както е например с бурканчетата.
Кремът е с бял цвят. Средно плътна консистенция. Лесно се разнася. Едно от нещата, които много ми харесват в продукта е бързото попиване. Не обичам да чакам дълго и да усещам лепнене на лицето. От тук и другия му голям плюс - отлична основа за грим. Върху него фон дьо тенът се разнася значително по-лесно. 


Хидратацията е доста добра. Усещам кожата си добре хидратирана, без сухи участъци (характерни за мен през зимата). Относно склонността към несъвършенства и пъпки, все още чакам изглаждане на релефа и преборване с тях. Ако до изхабяване на опаковката има промяна ще допълня поста.
За мен този крем има един минус. Това е аромата. Не е на химичен или отблъскваш, но е  доста силен. Първия път, когато използвах крема доста ми подразни очите и носа (хората с алергии ще ме разберат за какво говоря). След като продължих употребата му имам чувството, че се отмирисал. Може и аз да съм привикнала към аромата, но вече не ме дразни и дори не го усещам. В състава ясно е посочено, че парфюмът е от естествени етерични масла.

Като цяло харесвам крема и хидратацията, която осигурява на кожата ми. Определено бих пробвала и други продукти на марката. Все пак грижата за кожата е от основно значение за свежото излъчване и добре изглеждащия грим.

Състав: Water (Agua), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Alcohol, Glyserin, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Distillate, Hydrolyzed Beeswax, Glyceryl Stearate Citrate, Calendula Officinalis Extract, Iris Germanica Root Extract, Magnesium Aluminum Silicate, Xanthan Gum, Sodium Beeswax, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Citral*, Eugenol*.
*From natural essential oils.

*Мнението е на база използване на продукта в продължение на 4 седмици.

Няма коментари:

Публикуване на коментар