сряда, 30 август 2017 г.

Защо Досега Нямам Публикация Посветена На Продукти За Нокти

Предпочитанията ми за маникюр и педикюр 


Скромната ми колекция се състои от 73 лака за нокти и 4 основи и топ лакове. Отделно имам и 1 заздравител за нокти (Eveline 8in1 - страхотен).
Истината е, че през последната една година рядко слагам лак на ноктите на ръцете си. От работата и ежедневието рядко ми остава време да се лакирам и да стоя продължително на едно място, докато лакът изсъхне. От доста време поддържам къс маникюр. Разбира се, добре оформен и почистен от кожички.


Любим ми е изчистения маникюр - нежна праскова, млечно розово. Харесвам и ярките цветове. Тях по-рядко ги слагам на ноктите на ръцете си. Но, са основни за педикюра ми през лятото - ярко розово,  лилаво, брокат и всякакви подобни. Щом съм със сандали трябва ноктите на краката ми да са лакирани. През зимата ги оставям да починат и да се възстановят. Все по-рядко ми допадат екстравагантни рисунки, камъчета и картинки по ноктите.




Най-предпочитани от мен са т.нар. пясъчни лакове. Поради факта, че трудно може да се сбърка при нанасянето им, лесно може да се поправи и относително по-голямата им издръжливост.
Освен че не обичам да чакам лакът да изсъхне, другото което не долюбвам в лаковете е малката им издръжливост. Знам, че всичко е до нокътна плочка. Моята явно е доста мазна. Пробвала съм всякакви техники за обработването й преди нанасяне на лак, за запечатване на лака след това, различни марки лакове - скъпи, евтини и какво ли още не. Резултатът е доста сходен. При обикновен лак издръжливостта на моите нокти е 1-2 дни. При тези с брокат или пясъчен лак могат да се задържат за 2-3 дни преди да започнат да се олющват ъгълчетата. А наполовина съсипан лак за мен е ужасна гледка.



Маникюрът и педикюрът не са сред любимите ми части от козметиката. Разбира се, това не означава, че никога няма да пиша за продукти за нокти. Ще ви споделям, когато нещо наистина ме е впечатлило или разочаровало, но няма да са водещи или основни теми в блога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар