четвъртък, 20 декември 2018 г.

Essence Get Big! Lashes Volume Curl

Спирала за обем и извиване

Get Big Lashes е спиралата, за която четох много положителни мнения в интернет. Съответно бях с големи очаквания, когато я купих. Силно се надявах да получа обемни мигли.
Опаковката на спиралата е стандартна и обикновена. Количеството продукт е 12мл. Четката е обемна, леко извита. Не е силиконова. Отначало малко трудно свикнах с големината й, но с практика се усвоява начина на работа с нея. Тушът е наситено черен. Според описанието спиралата е с фибри за придаване на максимален обем.


Ефект: Първоначално спиралата бе доста течна. Разресваше добре миглите, но не създаваше обем. Преди всичко даваше дължина на косъмчетата, леко ги извиваше. След около 2 седмици употреба тушът малко се сгъсти и продуктът придаваше чудесен вид на миглите. Подредени, обемни и дълги. Но, гърлото не обираше достатъчно от туша при изваждане на четката. Необходимо беше да остъргвам четката по ръба, за да не застанат цели буци върху миглите ми. С внимателно нанасяне миглите придобиват красив вид. Продуктът не дразни очите ми.
Но, има едно голямо "но". След 3-4 часа носене на спиралата тя започва да се рони под долния клепач. Случваше се дори, когато продуктът беше съвсем нов. Голям минус, който автоматично ме кара да не харесвам продукта. Не си заслужава. Трябва да проверявам грима си през определени интервали от време, а това въобще не ми допада. 

След като се разработи спиралата придава добър обем на моите мигли. Но, поради посочения по-горе минус не бих я купила отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар