петък, 22 ноември 2019 г.

Catrice Glam & Doll Volume Mascara

Спирала за обем

Както, може би вече знаете, спиралите на Catrice от серията Glam & Doll са сред любимите ми. Винаги при нужда от нова спирала се оглеждам на щанда им за ново попълнение. Този път се спрях на спирала за обем.
Според описанието: За кукленски мигли с екстра обем, дължина и гъстота. Специална еластична четка. Без утежняване на миглите.
Спиралата е с черна опаковка. Леко тумбеста в долната част, характерна за серията. Четката е силиконова. На върха зъбчетата са по-малки, като постепенно стават по-дълги в основата на четката. Цветът на туша е черен. Консистенцията на спиралата отначало беше доста течна, но разбира се, след редовна употреба малко се сгъсти.



Ефект: Четката разделя добре миглите, не наплъстява излишно количество продукт. Отначало ми беше малко трудно да свикна с нея и си изцапах няколко пъти клепача. Но, за жалост, не успях да постигна кукленски обем с тази спирала. Пробвах с 2, дори 3 слоя. Миглите ми изглеждаха добре подредени, но без достатъчно обем. Няма допълнителна дължина и гъстота на миглите. Не успях да постигна и извиване на миглите. Тушът е издръжлив и не се размазва часове наред. Отстранява се лесно. 

Catrice Glam & Doll Volume не оправда очакванията ми. Дано следващата ми проба от серията е по-успешна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар