четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Avon Big And False Lash Volume Mascara


Avon стартира мащабна кампания за популяризиране на новата им спирала Big and False Lash. Спиралата се предлага в три цвята - черно, тъмно кафяво и синьо. Описанието на марката е: "Хиляди фибри за обем във всяка опаковка перфектно се вплитат в миглите, за да създадат панорамен обем и да предадат на погледа ефект професионално поставени изкуствени мигли" (източник: avon.bg).
Имам опит с част от спиралите на Avon (някои доста ми допадат), така че възлагах големи очаквания тази да ми направи мега мигли (както обещават от рекламата).
Желанието ми да поръчам спиралата се засили и от факта, че беше пусната на промоция в каталога на Avon, а коя жена не обича промоции???
До тук всичко звучи повече от прекрасно.
Дали се оправдаха очакванията ми?
Спиралата пристигна в картонена опаковка. 
Първоначално четката ми се стори доста голяма, но е удобна и бързо се свиква с нея. 
Цветът на туша, който избрах, е наситено черен и придава достатъчно цвят на миглите, a моите са доста светли. Часове след като е поставена, спиралата не се рони и не създава т.нар. панда очи. Не е водоустойчива, но дори и в кратък дъжд не се размаза. Това е голям плюс.
Харесвам дължината на миглите си, макар че винаги може повече, но от към обем има какво да се желае. Но, с тази спирала така и не постигнах нито едно от двете до желания резултат. Разбира се, спиралата е за обем, така че не съм се и надявала за удължаване. Постигнатия обем след два, в някои случаи и три слоя не е в моите представи за мега обем и кукленски мигли. 
Поставена на един слой придава цвят на миглите. След слагането на втори слой създава малко обем, за увеличаването на който е нужен и трети слой. Друг минус на спиралата е, че при изваждането на четката по нея има доста голямо количество продукт, който лесно ми слепва миглите. Ако не обера излишния туш в гърлото на спиралата, той се наслагва на миглите ми и те изглеждат натрупани. 

Количество продукт по четката при първото отваряне
 
Количество продукт по четката след 3 седмици употреба

За жалост това не е единствения недостатък на продукта. Трудното му отстраняване е по-неприятно. Спиралата пада на парцали и то доста трудно. Може би това се дължи на допълните фибри. Винаги трябва да отделя повече време, за да я почистя добре, независимо от почистващото средство - гел, мицеларна вода, дегримьор и т.н.
Като цяло продуктът е добър, но смятам, че Avon имат доста по-добри спирали за очи, които придават повече обем и дължина на миглите.

Без спирала

С 2 слоя спирала

С 3 слоя спирала и разресване с гребенче за мигли

Снимането на мигли се оказа доста трудна задача.
 
*Впечатленията ми са на база 3 седмичен всекидневен тест. Не бива да забравяме, че една спирала разгръща потенциала си след поне 2 седмици употреба.

Няма коментари:

Публикуване на коментар