понеделник, 5 октомври 2015 г.

L'orel Paris Color Riche Mono Eyeshadow 106 Matte Breaking Nude



Дълго време се чудих дали имам нужда от тези сенки. След множество положителни ревюта и промоция в Елитис реших, че трябва да ги имам. За кратък период от време се превърнаха в едни от любимите ми.

Опаковката им е пластмасова кутийка с капаче. Част от него е прозрачна и цветът на сенките се вижда през него. Понякога малко трудно ги отварям, но засега не е имало неблагоприятни последствия. 
Цветът е тоуп. Един от любимите ми, особено за есенно-зимния сезон. Предимно ги ползвам в сгъвката на окото, за преливане с други цветове. Използвам ги и като самостоятелна сянка за леко подчертаване на очите. Моите очи са зелени и цветът им изпъква, когато съм с тях.
Финишът е мат. Текстурата им е много финна. Не се разпрашават при ползване. Изключително лесно се преливат.


Трайността им е много добра. Не мърдат от клепача. Но! Аз винаги използвам основа за сенки, което допринася за повишаване на издръжливостта.
Като цяло качеството им е доста високо. Универсален цвят и лесни за използване се превърнаха в неизменна част от есенния ми грим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар