събота, 9 април 2016 г.

DM Beauty Academy - Alverde Kajal Eyeliner

 01 Schwarz


Бях поканена от ДМ България да участвам в кампанията DM Beauty Academy. Кампанията се състои в представяне на продукти от блогъри, които са публикувани в журнала на ДМ за декоративна козметика за периода 7-20 април 2016г. Това е огромна чест за мен, затова и за миг не се поколебах. Получих кутия със седем продукта на марката Alverde. Постепенно ще ви разкажа за всеки един от тях. Тъй като, в брошурата е включено ревюто ми за молива за очи Kajal Eyeliner 01 Schwarz, ще започна именно от него.


Страницата от журнала на ДМ с мен

По принцип съм доста взискателна към моливите за очи. Трябва да не са прекалено твърди, за да не ми дразнят очите, но не и прекалено меки, за да се размазват по долния клепач.
Моливът за очи Kajal Eyeliner 01 Schwarz е без синтетични консерванти, подходящ за хора с контактни лещи.


Моливът се оказа достатъчно мек и много лесен за нанасяне. Само едно движение ми е напълно достатъчно за постигане на плътна линия. Цветът е наситено черен. 
Пробвах молива нанесен по различни начини. Плътно като очна линия, с опашка и без, само леко в края на долните клепачи. Един от любимите ми начини е по линията на горния клепач, леко опушен със сенки в същия цвят. Подчертава очите достатъчно. Прибавям само спирала и по-наситено червило и гримът става чудесен.
Спрямо трайността също нямам забележки. Часове наред стои точно както съм го нанесла на клепача. Без размазване, без изменения в цвета. Моливът не дразни очите.
Почиства се лесно, само с малко мицеларна вода или лосион за отстраняване на грим.



За мен моливът Kajal Eyeliner 01 Schwarz се оказа едно изключително добро попадение. В последните седмици, когато използвам черен молив посягам само към него, а не е като да нямам още 7-8 черни молива на други козметични марки. В посочения период на кампанията моливът е с 25% намаление. Така че, не се колебайте!


Няма коментари:

Публикуване на коментар