четвъртък, 28 юли 2016 г.

Avon Блестящо червило Shine Burst

Tangerine Gleam, Raspberry Glaze, Peach Punch, Dragonfruit Pink


Avon пусна на българския пазар нова серия червила. Като почитател на червилата им веднага реших, че трябва да ги пробвам. Серията е от 15 цвята. Колебаех се между 4 от тях. Взех едно в пълен размер и мостри на останалите.
Гилзата на червилото е пластмасова, продълговата и цветна. Затваря се с щракване, достатъчно стабилно. Съдейки по каталога в зависимост от гамата на червилото опаковката е различен цвят. Това много ми харесва, тъй като по този начин червилата са по-различни и летни.
Аромата на червилата е леко плодов. Усещам и чисто химичния състав, но това не ме притеснява. Ароматът не се задържа и не се усеща на устните.
Консистенцията им е много мека и лесна за нанасяне. Усещането на устните е като нанесен гланц. Не изсушават устните, но според мен не дават чак толкова голяма хидратация. Тъй като червилата са доста мазни понякога излизат леко от контура на устните. Затова слагам съвсем леко молив за устни по края преди да нанеса червилото. Гланцовия блясък създава чудесен вид на устните. 


Цветовете, които пробвах са:
Tangerine Gleam - Цветът е в розовата гама с лек намек за корал. Хареса ми още с първото нанасяне.
Raspberry Glaze- Червен цвят, който първоначално ми се стори доста блестящ. Реално е с червен оттенък. Очаквах доста по-наситен цвят.
Peach Punch - Както подсказва името това е прасковен цвят. На тестера ми изглежда доста по-ярък, но нанесен на устните е приятен светло прасковен нюанс.
Dragonfruit Pink - Честно казано очаквах повече от този цвят. В каталога изглежда доста по-различно. Нанесен на устните е розово с лек уклон към лилаво.
Трайността не е големия плюс на тази серия. Но, съдейки от консистенцията им това се подразбира. За около 2 часа почти нямам червило на устните, а ако хапвам нещо изчезва мигновено. 

Като цяло серията е приятна глезотийка за летните месеци. Цветът, който си поръчах в пълен размер - Tangerine Gleam - ми допада изключително много. Откакто го получих, го нося всеки ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар