сряда, 12 октомври 2016 г.

Bourjois Healthy Mix Serum Фон Дьо Тен

52 Vanille и 53 Beige Clair


Рядко изневерявам на любимия си фон дьо тен (Revlon ColorStay), но в пристъп на желание да пробвам нещо ново се сдобих с Bourjois Healthy Mix Serum.
Според описанието фон дьо тенът е с олекотена формула, подходящ за смесена към мазна кожа. Освежава и придава сияен вид на кожата. Трите плодови екстракта, които са включени във формулата са личи, нар и годжи. Те са богати на витамини и благодарение на техните съставки кожата е светла и сияйна. Допълнително серумът е обогатен със светлоотразяващи частици, които спомагат за сияен тен. Резултат, който се запазва 16 часа.


Фон дьо тенът е в продълговато шишенце с помпичка. Леко и удобно при употреба, пренасяне и съхранение. Количеството продукт е стандартно - 30мл. Ароматът му е приятно плодов, не се задържа за дълго на лицето. Консистенцията е гел. Доста течен и лесен за нанасяне на лицето. Не се усеща върху кожата, няма го и ефекта "маска". Покривността е много лека. Светлоотразяващите частици създават свеж и сияен вид на кожата. 
За мен категорично този фон дьо тен не е за мазна кожа. По-скоро за суха и нормална. През зимата (да, имам този продукт от доста време), когато кожата ми е по-скоро суха Bourjois Healthy Mix Serum ми създаваше усещането за по-сочна и подхранена кожа. Лятото, когато кожата ми е нормална с по-бързо омазняваща се Т-зона, продуктът ми идваше малко мазен и лицето ми по-бързо лъсваше.
В повечето случаи слагам върху фон дьо тена малко пудра, за да не стои прекалено сочно лицето.  А и по този начин увеличавам малко трайността му.
По стечение на обстоятелствата имам 2 цвята от серията - 52 Vanille и 53 Beige Clair. И двата са за светли кожи. Може да видите разликата между тях на снимката. 


Издръжливостта на продукта при мен не е 16 часа. Средно след около 6-7 часа кожата ми в Т-зоната се нуждае от малко пудра. След още около 2 часа вече цялото лице блести подобаващо.
Отстранявам  продукта лесно - с измиваща пяна или мицеларна вода.

Фон дьо тенът Bourjois Healthy Mix Serum е чудесен продукт за придаване на свежест и отпочиналост на лицето.



Няма коментари:

Публикуване на коментар