сряда, 12 юли 2017 г.

S-he Stylezone Fixing Powder Matt

Матово лице и в жегите


Харесвам безцветните матови пудри за лице. С тях лесно може да премахнете неприятното лъщене на лицето навсякъде, бързо и лесно, дори без огледало. При едно от посещенията ми в ДМ погледа ми бе привлечен от фиксиращата пудра на S-he. Ползвала съм свободната (прахообразна) пудра на Essence и бях доволна, но тя не беше удобна за чанта и понякога доста се разпрашаваше при употреба. В тази на S-he първо ме примами семплия, закачлив принт на продукта.
Пудрата е в обикновена, пластмасова кутийки. Капакът й е прозрачен. Затваря се стабилно и плътно. Количеството продукт е 9гр. Допада ми изчистения дизайн на пудрата - леки квадратчета. Пудрата е с бял цвят, но на лицето остава прозрачна. Разбира се, при прекаляване с продукта кожата може да придобие неприятен бял оттенък.
Намирането на подходяща четка се оказа малко по-трудна задача. С много мека не успявам да взема достатъчно количество продукт, с много твърда буквално дера по пудрата и остава натрошено твърде голямо количество. Оптимален вариант е голяма,  средно твърда четка.


Ефектът, който постигам с пудрата е матирано лице.В големите летни жеги лицето неизменно се поти и образува неприятна лъскавина. На гримирано лице това не изглежда особено приятно и хигиенично. В такъв случай нанасям пудрата с леки потупващи движения. Така възвръщам матовия завършек на кожата за още 1-2 часа. При по-нормални температури, разбира се, ефекта се запазва за по-дълъг период от време.


Пудрата е в достатъчно стабилна опаковка за носене в чанта. Въпреки че с нея трябва да се носи и подходяща четка, продуктът ми допада и го ползвам с удоволствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар