четвъртък, 1 ноември 2018 г.

L'oreal Color Riche Matte Addiction

103 Blush in a rush


Преди много години си бях купила червило на L'oreal в златна гилза. Много приятен и светъл цвят. Когато наскоро се загледах в L'oreal Color Riche Matte Addiction 103 Blush In A Rush много ми напомни на него и реших да си го купя.
Според описанието: Червилото е овлажняващо с матиращ ефект, обогатено с масло от камелия, което дарява устните с дълбока хидратация и забележителен цвят. Доставя максимално усещане за комфорт и грижа, докато цветът остава безупречен през целия ден.
Червилото е в черна, матова гилза, имитираща кожа. Много стилна и луксозна. Затваря се плътно с щракване. Количеството продукт е 3гр. Ароматът е флорален, но за мен и доста силен и натрапчив.
Консистенцията на червилото е доста приятна и кремообразна. Лесно се разнася по устните. Но, трябва да се повтори няколко пъти за пълно покритие. 
Цветът е нежно розово. Светъл нюанс, който е добро решение за ежедневието. Според мен, би подхождал повече на блондинки и дами с много светли кожи. Финишът е матов.



При носене червилото създава усещане за мекота и подхранване. Няма го типичното усещане за матовите червила - сухота и изсмукване на влага от устните. Може би, поради тази причина трайността му не е впечатляваща. Без пиене на течности и храна продуктът ще се задържи около 2-3 часа, но при хапване то буквално изчезва.  

L'oreal Color Riche Matte Addiction е добро решение, когато усещам устните си сухи, а искам да съм с матово червило. Трайността, обаче, ме отказва да разчитам на него за случаите, в които нямам възможност да периодично подновяване на грима.

Няма коментари:

Публикуване на коментар