четвъртък, 23 май 2019 г.

Rimmel Lasting Radiance Фон Дьо Тен

 070 Porcelain


След дълго носене основно на матов фон дьо тен реших отново да пробвам озаряващ. От първия момент в магазина погледа ми бе привлечен от Rimmel Lasting Radiance. Бях изключително доволна, когато цветът 070 Porcelain се сля с кожата ми. 
Според описанието:  Фон дьо тен с озаряващ ефект за здрав и сияен вид на кожата. Формулата, обогатена с екстракт от перли и витамин С видимо заличава следите на умора. Комплекс Anti-Pollution предпазва кожата от замърсяването на въздуха. Лека и гладка текстура за естествено покритие. SPF 25.
Фон дьо тенът е в стъклено шише с пластмасова помпичка. Не изглежда луксозен. Помпичката ми се вижда доста паянтова и обикновена. Количеството продукт е стандартно - 30мл. Долавям съвсем лек аромат, който е нежен и ненатрапчив. 
Консистенцията на продукта е течна, леко кремообразна. Цветът 070 Porcelain е светъл, но с хиляди малки озаряващи частички. Блестят деликатно на кожата, без да създават усещане за "диско топка". Лицето изглежда освежено и сочно. Покривността на продукта е лека, до средна. Използвам една помпичка за цялото лице. Нанасям с четка.




Издръжливост - за жалост, само с фон дьо тена лицето ми изглежда добре в рамките на 2-3 часа. След това се появява неприятно омазняване на челото, носа и брадичката. (Напоследък кожата ми е по-мазна). Затова задължително отгоре слагам малко пудра. Леко се губи ефекта на озаряване, но кожата ми изглежда прилично за поне 5-6 часа.
При всяко докосване на лицето по пръстите остават блестящи частички. Не е никак приятно неволно да се пипнеш и целите пръсти да заблестят. 

Фон дьо тенът е приятен, стига да не се търси издръжливост и покриване на недостатъци. Наличието на SPF е допълнителен плюс. Продуктът е подходящ за сухи кожи, които се нуждаят от свежест и сочност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар