четвъртък, 6 юни 2019 г.

Flormar Triple Action Mascara

3в1 удължаване, извиване, обем

При едно от посещенията ми в дрогерия ме привлече златистата опаковка на Flormar Triple Action. Интересния дизайн и силиконовата четка ме провокираха да я пробвам.
Според описанието: Спирала с многофункционална регулираща се четка за подчертаване на миглите. С арганово масло и зехтин. Персонализирайте обема, дължината и извивката на вашите мигли. 
Спиралата е в златиста, картонена кутийка. Продуктът също е в златиста опаковка, с черни надписи. Количеството е 8мл. Цветът на туша е черен. Консистенцията отначало ми се стори доста течна, но още с първото ползване миглите ми изглеждаха добре.
Най-интересно от продукта е, разбира се, четката. Дизайнът на опаковката е направен така, че да може от най-горната ѝ част да се регулират колко да са завъртяни косъмчетата. Има 3 възможни варианта. Всеки е с различно предназначение. В първото положение четката е изправна, косъмчетата са в линия. В този вариант четката разделя добре миглите, сресва ги. При втората стъпка четката е леко извита. Косъмчета са във формата на дъга. По този начин четката взима повече туш. Леко извива миглите. При третото положение на четката косъмчетата са максимално извити, като в спирала. Така четката взима най-много туш и създава допълнителен обем на миглите.





Ефект: Със спиралата се работи лесно. Аз съм почитател на силиконовите четки. Възможността да регулирам косъмчетата създава допълнително удобство и адаптиране на спиралата към собствените ми предпочитания и нужди. Често изпускам втора стъпка, поради липса на време или нежелание да наслагвам много продукт на миглите.
Четката разделя добре, не слепва, не дразни, не наплъстява големи количества продукт.  Спиралата не се размазва, дори след дълго носене и в горещо време.

Идеята за различна четка ми допада. Откакто я имам я използвам всеки ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар