петък, 20 септември 2019 г.

I Heart Revolution Chocolate Vault Part III (Eyeshadow Palette Macaroon)

Тюркоаз, зeлено и синьо


Лятото свързвам със слънце и синьо море, затова в края на сезона ще ви покажа Macaroon. Палитра, която е част от кутиятана I Heart Revolution. При отваряне първата ми мисъл бе: "Тюркоаз, зелено и синьо - лято"




Палитрата е с добре позната и разпознаваема правоъгълна опаковка с формичка на разтапящ се шоколад върху нея. Кутията на Macaroon е бежова, а шоколадът син. Затваря се плътно, не изглежда луксозна. На гърба на капака има огледало. Към палитрата няма четки и дунапренени апликатори, което лично на мен ми допада, тъй като в повечето случаи не ги използвам. Количеството сенки е 18гр, т.е. по 1гр на цвят. Ароматът е химичен, но не се усеща силно. Нещо, което видях в последствие и изключително много ме зарадва е малкия знак, обозначаващ, че продуктът е "Cruelty free and Vegan". Това означава, че продуктът и неговите съставки не е тествани върху животни и продуктът не съдържа животински продукти или съставки.


Всеки цвят в палитрата си има име, което е написано под него.

Coconut - Бял цвят с блестящи зелени отблясъци.
Almonds - Светло бежов, матов цвят. Почти се слива с цвета на кожата ми. Подходящ за преливки. Вече доста намалял като количество в моята палитра.
Craze - Блестящ, светло бронзов цвят.
Divine - Тъмно зелен, отиващ към цвят каки. Има едва забележими частици.
Nom nom - Блестящ тюркоаз. Цветът, който веднага грабна погледа ми при първото отваряне на палитрата. Малко по-светъл от любимия ми нюанс на тюркоазеното.
Baked with love - Матова, кафява сянка, с лек червеникаво-оранжев подтон.
Dessert - Блестяща златисто-зелена сянка. Не е много покривна.
Petite - Отново блестящ, бронзов цвят. Малко по-светъл и по-златист от Craze.
Sweet treat - Тюркоазено-зелен цвят. Блестящ. По-блед от Nom nom. В палитрата е много красив, но реално е необходимо доста наслагване за постигане на желания цвят.
Sugarcoated - Бял цвят с множество блестящи частички.
Blueberry - Цвят тоуп с блестящи, сребърни частички. Един от любимите ми цветове в палитрата.
Whisk - Блестящ, златист цвят.
Icing - Светло зелен цвят. С метален блясък.
Chocolate - Матов, кафяв цвят. 
Heavenly bite - Отново кафяв цвят. Малко по-тъмен от Chocolate.
Finishing touch - Тъмно синьо със сребърен блясък. Има лек сивеещ оттенък. Това е другия ми любимец от палитрата.
Meringue - Много светъл, блестящ бронз.
Dazzling - Сиво-син цвят. По-светъл от Finishing touch. Също с множество сребърни частици.

Цветовете не са прашливи, но се преливат с малко повече усилия. Издръжливостта им е добра. Издържат 9-10 часа, като накрая са съвсем леко избледнели. Разбира се, за целта използвам база за сенки. 

За мен палитрата Macaroon не е достатъчно функционална, тъй като някои цветове са доста близки. От друга страна в нея има базови кафяви нюанси, с които може да се допълни ярък и блестящ грим или да се направи базов такъв. Палитрата е за хора, които са отворени към експерименти.и харесват ярки акценти в грима.

Няма коментари:

Публикуване на коментар