четвъртък, 2 юни 2016 г.

Natural Cosmetics Rosa Pretiosa Dry Rose Oil

#TimeForRoses

 

Преди време се включих в кампанията #TimeForRoses на Natural Cosmetics. Natural Cosmetics е българска фирма, специализирана в производството на натурална козметика за лице и тяло с етерични и растителни масла.
Луксозната серия с роза включва:
- органична розова вода;
- натурален почистващ лосион за лице и шия;
- парфюм с розово масло;
- сухо розово масло за ръце, лице и коса;
- натурален крем за ръце;
- натурален подмладяващ серум;
- органичен дневен крем;
- органичен крем за околоочния контур;
- органичен нощен крем;
- органичен крем за деколте и шия.
От серията продукти аз си избрах сухо розово масло за ръце, лице и коса. Да, точно така - хем е сухо, хем и олио. И друг път съм чувала и чела за този тип продукти, но не бях ползвала.
След няколко дни получих продукта прекрасно опакован с персонализирана картичка с пожелание. Харесва ми, когато дадена фирма показва отношение и внимание към клиента.
Продуктът е в картонена опаковка с подробно описание как да се използва и списък със съдържанието му. 
Флаконът е стилен, прозрачен в областта на продукта. Има и помпичка, поради което е лесен за употреба.



Ароматът му е завладяващ. Нежно ухание на рози. Без каквато и да е нотка на химия и натрапчивост. Рядко харесвам мириса на рози, а в случая наистина е чуден.
Първо намазах ръцете си (пусто любопитство трябва веднага да се пробва). Продуктът попи бързо, като остави кожата мека и гладка.
Най-интересно ми беше действието на продукта върху кожата на лицето. Още същата вечер след добро почистване намазах лицето си с олиото. Една-две помпички ми бяха напълно достатъчни (ако искам да намажа и шията слагам три). С леки масажни движения разнесох по цялото лице. Усещането е много приятно. Като процедура в скъп козметичен салон. Олиото дава възможност да се направи лек масаж на лицето, докато то попие в кожата. Не сложих крем след него. Реших, че искам да наблюдавам ефекта без допълнителни продукти, а и не усещах нужда от крем. Кожата на лицето веднага стана много мека, без мазния филм и лепкавост, каквито се усещат след тежък крем или лосион. На сутринта първата ми работа беше да пипна и огледам лицето си. Невероятно мека, хидратирана кожа и усещане за луксозна грижа. Вече почти 5 седмици слагам олиото вместо нощем крем. Усещам кожата си много добре подхранена, особено в областта на бузите и челото, където понякога имам проблеми със сухота, в по-редки случаи и с лющене.
Пробвах сухото олио и на косата ми. Косата ми е доста дълга, гъста, с по-сухи краища. Сложих от сухото олио на върховете на измита и подсушена коса. След като я изсуших косата ми стана по-мека и лесна за разресване.
Първоначално ми се стори доста малко количество продукт - едва 20мл, но съдейки от консистенцията му и начина на употреба е доста икономичен.

За мен това сухо олио се оказа една истинска находка. Обичам, когато продукти на български производители са на толкова високо ниво. Вече съм набелязала и други продукти на Natural Cosmetics, които ще допълнят грижата ми за кожата на лицето.

Състав: Caprylil/Capryc Triglyceride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Intergrifolia Seed Oil, Octyldecyl Olivate, Nisarg Moringa Seed Oil, Tocipherol, Rosa Damascena Flower Oil
Organic Farming - 50%
Natural/Derivated Natural - 100%

*Мнението е на база използване на продукта в продължение на около 5 седмици.
*Ревюто е формирано изцяло на база лични впечатления от продукта.
*Продуктът е предоставен от Naturals Cosmetic Ltd. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар