сряда, 8 февруари 2017 г.

Tangle Teezer Четка За Коса


От доста време чета за четките за коса Tangle Teezer. Бях доста скептична, но реших да пробвам. Сред множеството варианти - мини, за чанта, с дръжка, за фризьорски салони и т.н., се спрях на класическата версия. Избрах цвят Pink Fizz (много трудно се снима ярко розово).
Според описанията в различните сайтове тази четка за коса:
- идеално разресва;
- увеличава блясъка на косата;
- предотвратява по-нататъчно заплитане на косата; 
- идеално се държи в ръката, 
- подходяща е за разресване както на мокра, така и на суха коса;
- приятно масажира кожата на главата.
Четката е от пластмаса, доста лека. Предлага се в различни цветови комбинации - моята е ярко розова. Няма дръжка, а се обхваща цялата с длан при сресване. 



Първото нещо, което не съобразих и установих едва след получаване на пратката е формата. Конкретно този модел е предвиден за десничари. В дясна ръка прилепва идеално и се държи лесно, но аз съм левичарка. Захватът на четката в ръка не ми е особено удобен, но се приспособявам и свикнах бързо.  
Четката има множество къси и дълги зъбци. Те също са пластмасови. Доста лесно се огъват. Предполагам, че с времето и интензивността на ползване постепенно ще се изкривят.  Първоначално ми се стори, че доста ми дращят скалпа, но вече ги усещам като масаж.


Разресването с тази четка е значително по-лесно. Скубането и дърпането на косата е значително по-малко. Косата ми продължава да се наелектризира, но считам, че това се дължи на дебелите дрехи и шалове. Ефектът на мокра коса също е добър - разресването става по-лесно и без накъсване. 
Все още не съм видяла увеличаване блясъка на косата, но и честно казано не ми се струва възможно само с четка за коса. 

За мен и моята дълга и гъста коса тази четка е страхотно откритие. Откакто я имам използвам само нея и не мисля скоро да я сменям с друга.

2 коментара:

  1. Дали има модел, направен за левичари? Аз също съм левичар и ми е много неудобна за хващане, от останалото съм доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има с малко по-различна форма. Например, серията Aqua Splash е еднакво заоблена от двете страни. Друг вариант е Compact Styler. А Blow-Styling е с дълга дръжка, като стандартните четки. Със сигурност има и други вариации на четката.

      Изтриване