сряда, 24 януари 2018 г.

MUA Undressed

Палитра с 12 цвята сенки за очи


По принцип съм твърдо "ЗА" купуването на оригинални продукти. Не разбирам идеята да се купи евтина имитация на скъп продукт. Страхът от алергии, дразнене на кожата и куп други неприятности е по-силен от мен, сравнено с това да получа удовлетворение от китайски дубликат на висок клас козметика. Нито изработката е същата, нито удоволствието, за качеството да не говорим. В случаите, когато не мога да си позволя скъп продукт или просто знам, че няма да го използвам толкова много, прибягвам до марки, които правят дубликати, но застават с името си зад тях. Такава, например, е MUA.
Този път ще ви покажа палитрата Undressed, чиито цветове се спрягат за копие на популярната Naked на Urban Decay. Тук е важно да направя няколко уточнения. Не притежавам палитрата Naked, затова не мога да правя съпоставки с нея. Не инвестирах в Naked, защото съм убедена, че поне два цвята няма да използвам често. Имам палитрата Naked 2, която обожавам и за която се надявам скоро да ви разкажа подробно. Тъй като имам Undressed от доста време вече не е в най-добрия си външен вид. Освен това, при транспортирането част от единия цвят се отчупи.Опаковката ѝ е надраскана и олющена.
След тези отклонения да започна по същество.
Палитрата е с пластмасова, обикновена опаковка. Част от горното капаче е прозрачна. В кутийката има и апликатор, на който отдавна съм изгубила следите. Количеството продукт е 9,6гр, т.е. едва по 0,8гр на цвят. Ароматът си е типично химичен, но едва доловим.
Цветовете са 12бр. 2 от тях са матови, останалите са със сатенен финиш. В палитрата не са наименувани, затова за ориентир ще използвам номерация.


1 - Бледорозов цвят. Подходящ за озаряване под веждата или в кладенчето на окото.
2 - Блестящ, светлорозов цвят. Не ми е сред любимите в палитрата и рядко го ползвам.
3 - Матов, светлобежов цвят. Почти се слива с цвета на кожата ми. Слабо пигментиран.
4 - Медно-бронзов цвят. Един от любимите ми и съответно сред най-често използваните от тази палитра.
5 - Отново светлобежов мат. Този цвят е малко по-тъмен от номер 3 и малко по-добре пигментиран.
6 - Златист цвят. Добре пигментиран, с добра покривност.





7 - Тъмно златист цвят. Също добре пигментиран и покривен.
8 - Златисто-кафяв цвят с множество блестящи частички. Добре пигментиран.
9 - Тъмно розов-прасковен цвят. Рядко го използвам.
10 - Тъмнокафяв цвят със златисти и бронзови оттенъци. Също сред любимите ми от палитрата.
11 - Тъмносиньо с множество блестящи сини частички. Интересен и нестандартен цвят. Но, заедно с номер 12 съм решила, че не ми отиват и рядко посягам към тях.
12 - Студено, светлосиньо към металическо. Доста интересен, добре пигментиран цвят.




 
За палитрата използвам мека четка, тъй като сенките се разпрашават лесно при четка с по-твърди косъмчета. Цветовете се преливат лесно. Подходящи са както за създаването на лек, ежедневен грим, така и за достатъчно наситен, вечерен грим. Издръжливостта им върху основа за сенки е около 6 часа. След това започват постепенно да се събират в сгъвките на клепачите.

Палитрата Undressed  е добро попадение. Цветовете са интересни и се работи лесно с тях. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар