сряда, 16 май 2018 г.

Flormar Color Up Lip Crayon

01 Nude pink


В поредното търсене на интересен ежедневен цвят червило бях привлечена от Flormar Color Up Lip Crayon и по-конкретно от цвят 01 Nude pink.
Червилото е с картонена кутийка. Опаковката е тип чъби - червило във формата на молив. Автоматична е, т.е. не се остри, а има въртящ се механизъм. Това много ми харесва, тъй като при продуктите, които имат нужда от острилка обикновено се губи доста продукт. Количеството е 3,2гр, което е по-малко, в сравнение с класическите червила в гилза. Ароматът е химичен, но много слаб и почти не се усеща. Цветът е светло прасковен. Изглежда много приятно при проба на ръка. Нанесен на устните, обаче, е доста светъл и бежов. Би подхождал на доста светли кожи.



За жалост продуктът си има и недостатъци, които ме спират да купя втори цвят от серията. Единия от минусите е консистенцията. Тя е сравнително суха, необходимо е няколко пъти да се повтори, за да се нанесе добре. От тук следва и друг недостатък - покривността. Изключително неравномерна. Цветът става на линии, на места прозира кожата на устните. В случая цветът е доста светъл, но ако същото се случва и с по-тъмните нюанси ще изглежда ужасно. Друг минус е трайността. След около час имам само остатъци по ръба на устните от него. Това, в случай, че съм пила само вода.

Въпреки, че нюансът не е лош поради споменатите причини не бих пробвала други цветове от серията. На пазара има достатъчно червила, цветове и текстури, които да удовлетворят изискванията ми за качествен продукт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар