петък, 24 август 2018 г.

NYX Strobe Of Genius Holographic Stick

Розово и лилаво върху скулите


При последното ми посещение в дрогерия Лили попаднах на страхотно намаление на NYX. Харесах доста неща, но най-силно бях привлечена от холограмните стикове. Бяха два варианта - бял с розов блясък и бял със син блясък. Колебаех се между двата, но избрах розовия.
Продуктът е под формата на малък, компактен стик с прозрачна капачка. Количеството е едва 6гр. Лично на мен ми мирише на старо червило. За радост не се усеща силно.
Текстурата на продукта е мека и мазна и реших, че с лекотата, с която се нанася на ръка ще е достатъчна и за лицето. Ако стикът се нанася директно върху кожата трябва да е на чисто лице. В противен случай размазва фон дьо тен, пудра и всичко останало сложено като основа. Освен това стикът се замърсява, по него остават петна от другите продукти. Затова аз го поставям с пръсти и потупващи движения. Така най-лесно се постига наситен резултат и добра преливка, а продуктът остава чист.
Цветът е съчетание от бяла основа, върху която се преплитат розови, лилави и малко сини частички. 




Издръжливостта не е много добра. Нанесен в 9ч. сутринта на обяд се наложи да повторя, тъй като вече почти не си личеше. 

NYX Strobe Of Genius Holographic Stick не е от най-издръжливите хайлайтъри, а и използването на стик не ми е достатъчно комфортно и приятно. Затова няма да купя другия цвят от серията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар